The first row is for desktop, and second row is for Tab and Mobile.
You can right click on this text and use Navigator for easy editing. This text message is hidden on all screens using Advanced/responsive tab on left.

دربارۀ ما

معرفی شرکت

در برخی موارد کسب و کارها نیاز به استخدام پیمانکاران مناسب برای کمک به فرایند تولید پیدا می کنند تا بتوانند بر رشد تجارت خود تمرکز کنند. این اقدام سبب افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه و زمان شده و این امکان را می دهد که بدون نیاز به استخدام نیروهای تمام وقت، تیمی از متخصصین قراردادی داشته باشند.

شرکت بهین فرآیند صدر در خرداد ماه سال 1390 با هدف تولید محصول مطابق با سفارش مشتری و ارائه کلیه خدمات مطابق با نیاز شرکت های تولیدی مواد غذایی بالاخص در حوزه آرد، نان، شیرینی و شکلات تاسیس شده و مفتخر است خدمات مورد نیاز شرکت های معظمی چون تک ماکارون، گلنان پوراتوس، سه نان و … را به شایستگی انجام می دهد.

تیم بهین فرایند طیف وسیعی از مراحل عملیاتی در فرآیندهای تولید، مانند خدمات آسیابانی، آماده سازی و فراوری مواد اولیه و بسته بندی طبق سفارش، معیارها و استانداردهای مشتری را انجام می دهد.

ما در هر مرحله از فرایند تولید در کنار شرکت های صنایع غذایی کار می کنیم تا به پیشرفت آنها کمک کنیم و اهداف مشترک خود را در راستای کمک به فرایند تولید محصول با کیفیت تحقق بخشیم. ما تمامی مسئولیت های خود را با حفظ محرمانگی، رعایت استانداردهای حرفه ای، ارج نهادن به تعهدات و اطمینان از کیفیت خدمات و ارائه محصول انجام می دهیم و به مشتریان خود اطمینان خاطر کامل دهیم که شرکای قابل اعتمادی برای آنها هستیم.

ما به سفارش شما تولید می کنیم. امروز با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید!

چشم‌انداز و مأموریت

ما می دانیم که مردم در آینده انتظار استانداردهای بالاتری از کیفیت در مواد غذایی مصرفی خود دارند و با توسعه نیازها و انتظارات مصرف کنندگان، نیازهای مشتریان ما نیز تغییر می کند. بدین منظور ما چشم انداز خود را از آینده تعریف می کنیم. ما در پیش بینی و پاسخگویی به این تغییرات از طریق نوآوری مداوم متعهد هستیم که با توجه به نیازهای متفاوت هر صنعت دائما در پشت صحنه کار می کنیم تا نیاز امروز و فردای مشتریان خود را با رعایت کامل اصول حرفه ای و حفظ محرمانگی تامین نماییم.

تلاش تیم ما بر آنست که همراه قابل اعتمادی برای همه شرکت هایی باشیم که با آنها کار می کنیم و نهایت همکاری را به مشتریان خود برای پیشرفت حرفه ای شان ارائه دهیم تا بر تجارت اصلی خود تمرکز کرده و آن را گسترش دهند و برای آینده ای همیشه در حال تغییر آماده باشند.