The first row is for desktop, and second row is for Tab and Mobile.
You can right click on this text and use Navigator for easy editing. This text message is hidden on all screens using Advanced/responsive tab on left.

 

 

 

در سالهای اخیر توجه مردم به حفظ سلامتی سبب افزایش استفاده از غذاهای سالم و فراسودمند شده است. در این میان، رسیدگی به بهبود کیفیت و ایجاد تنوع در نان به عنوان یکی از اساسی ترین کالاهای مصرفی مردم، از اهمیت زیادی برخوردار است. نان های تهیه شده با آرد کامل گندم یا دیگر غلات به همراه دانه های خوراکی نظیر کنجد، تخم آفتابگردان، کتان و … که به نان‌های چندغله مشهور می باشند، به عنوان یکی از منابع تأمین فیبرهای غذایی در نظر گرفته می شوند. مصرف این نوع نان ها در وعده های غذایی می تواند علاوه بر تأمین انرژی و مواد مغذی، در بهبود هضم سایر مواد غذایی مصرف شده و تنظیم قند و کلسترول خون نیز دخالت داشته باشد .

دانه های کنجد غنی از فیبر  رژیمی، مواد معدنی ضروری، لیگنان، توکوفرول و اسید چرب امگا 3 هستند و می تواند به صورت تاپینگ در محصولات نانوایی یا در فرمولاسیون خمیر نان استفاده شود. به دلیل وجود ناخالصی هایی از جمله بذر علف های هرز، سنگ و چوب در کنجد، استفاده مستقیم آن در نان مستلزم پاکسازی صد در صدی آنها می باشد. شرکت بهین فرایند قادر است با به کارگیری انواع دستگاههای بوجاری و سورتینگ نوری محصولی کاملا تمیز و عاری از هر گونه ناخالصی به مشتریان ارائه نماید.